
Скарги на дії чи бездіяльність дізнавача, слідчого, прокурора
Процес надання послуги адвокатом
Адвокат допоможе оскаржити незаконні дії або бездіяльність, забезпечивши дотримання прав клієнта та справедливість процесу. Адвокат гарантує правильне складання скарг та обґрунтування вашої позиції, допоможе захистити ваші права у разі бездіяльності правоохоронців та забезпечить професійний супровід навіть у складних справах.
1
Аналіз ситуації
Вивчення матеріалів справи та обставин, що свідчать про порушення з боку слідства чи прокуратури. Визначення підстав для оскарження.
2
Складання скарг
Підготовка обґрунтованої скарги до вищого органу (керівника слідчого органу, прокуратури) або до суду. Надання доказів порушення прав клієнта.
3
Представництво інтересів
4
Подальші дії
У разі відмови у задоволенні скарги – підготовка апеляції або інших юридичних дій.
Закон - це не просто правило, а захист ваших прав.
Зверніться до нас, і ми допоможемо Вам відстояти справедливість!
Поширені питання
Звертайтесь до нас за юридичною консультацією або для ведення вашої судової справи по військовому, цивільному, господарському або адміністративному праву.
До керівника слідчого органу, прокурора або суду.
Бездіяльність слідчого, дізнавача, прокурора, яка полягає у невнесенні відомостей про кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань після отримання заяви чи повідомлення про кримінальне правопорушення, рішення слідчого, дізнавача, прокурора про: зупинення досудового розслідування, про закриття кримінального провадження, про відмову у визнанні потерпілим, про відмову в задоволенні клопотання про проведення слідчих (розшукових) дій, негласних слідчих (розшукових) дій, тощо.
Детально описати порушення, додати докази та чітко сформулювати вимоги.
Скарги на рішення, дії чи бездіяльність слідчого, дізнавача чи прокурора, передбачені можуть бути подані особою протягом десяти днів з моменту прийняття рішення, вчинення дії або бездіяльності. Якщо рішення слідчого, дізнавача чи прокурора оформлюється постановою, строк подання скарги починається з дня отримання особою її копії.